Torsdag hela dagen..

Jobbat hela dagen.. åkte snabbt hem in i nu duschen och fixade till mina papper , så nu har jag skickat hem papprerna till systrarna, och mina tider till jobbet, Äntligen fått iväg alltihopa..

skulle mötit kim på stan för en kaffe men han sov den skiten så, där var jag fast  stan , .. shoppaholicens värsta FASA!!
så jag jag köpte ett par skor, en ring och en tjocktröja:D så ja jag var duktig..
Åkte tidigare till jobbet annars hade jag ruinerat mig..  hahah
bra dag på jobbet , jobbade kombi,, lugnt och skönt!:)
solen har skinit idag ! och vart underbart!

Nu sitter jag å skypar med Älskade syster Milla !!! snackar om allt möjligt SAKNAR DEJ SÅ OTROLIGT MYCKET!!!

ÄLSKAR DEJ !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0