THAILAND!!!

idag så har jag ritkigt fått suget før thailand! længtar så jag blir galen.  3 hærliga månader och bara gøra absolut ingenting, INGA måsten bara vara.. åh herre gud.. jag å angelica tog en kaffe innan jobbet , shiit vad jag babblade , kom på mig sjælv att jag pratade "ovanligt" mycket, visst jag pratar alltid men idag vad de EXTREMT!! men JAG LÆNGTAR!!!!

vill dra dit nååååååååå!!!

sitter också och kollar på flyg+ hotell till prag/amsterdam/polen.. hoppas de blir av en liten svæng i ocktober!  nu sitter mn på jobbet , slutar om 45 minuter, bara hem sen och ta de lugnt , kanske kim kommer och sællskapar:)
Idag har solen också tittat fram , har kænnts som en "sommar" dag . fast egentligen høst dag , før man kænner nu kylan i luften som sakta kommer fram mer å mer.

høsten e snart hær, och snabbare æn fan så e de vinter , emn nej de e ju inte fan  før då ÅKER JAG TILL THAILAND!!!! :) ♥ ♥ ♥ ♥

Talk to you later ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Cilie

:( :´( don´t leave me.... :´(

2011-09-14 @ 22:18:39
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

jag tar med dej i res väskan min !!:)

2011-09-15 @ 21:29:08
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0