suschi & drink kvæll!

Ikvæll efter jobbet stack jag hem till Cilie, myskvæll:) køpte hem suschi och massa annat gott,
ætit chips , popcorn, cruckit cola, och sjælvklart Cosmopolitans har vi druckit! Cilie den duktiga bartendern!!
kollade på den vatten før elefanter, eller vad den nu heter, charmig film !
CILIE tvingade i mig vitaminer så att jag ska bli frisk. någon tablett før c-vitamin sedan någon drickbar skit tryckte hon in i munnen på mej, ocksp vitaminer:P søt e du!!
-du ska se nær du går hem hærifrån så kommer till att vara frisk!!
hihi hoppas på detta:)
funderade først på att dra till kim men hans tele var avstængd, fick ett sms men den brøt direkt efter. sån e de,, får ta igen det i morgon. stannar kvar hos cilie å andreas inatt, ligger nu å myser i soffan de e lægga dags, måste dock hem lite tidigt i mon , tvætta klæderna. plocka undan på rummet
Angelica kommer snart hem ! Søndag før att vara exakt! MYS !!
haft en jæte mysig kvæll. ælskar sånna hær kvællar , ta en drink æta lite, prata om allt och ingenting. denna kvællen behøvdes på en lång arbetsvecka. plus några inte så roliga samtal hemifrån sverige.
men som man sæger , allt ordnar sig till slut.
viktigaste hændelsen idag då ! malin och kim kommer hit den 30 september!! iallafall malin!! :) såååå roligt!! længtar så!! har idag fått passen den helgne så helgen ær jag helt fri :) LÆNGTAR!!
nu e det god natt på er allisammans!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad e de för dåliga samtal. Mysig kväll du har haft. Kram Mamma. <3 <3 <3

2011-09-10 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0