nya livet here i come !

ja måndag nu igen och den har gått till sitt slut. vart duktig idag , lyckats få i mig en shake.. utan att spy upp den.. :) kom hem la mig å kollade gossip girl , är helt totalt fast ! druckit en jävla massa vatten så risk för vattenskada i sängen inatt:P

angelica å jag gick å köpte suschi, mumma fan vad gott de var + de e nyttigt!! ätit lite goa jordgubbar å mumsat på popcorn i soffan och bara haft en jätte skön dag !
de e de enda positiva med måndagar, jag e ledig på kvällen så jobbar bara 4 timmar sen e de full slapp eller bara göra precis vad man vill , pretty awsome!

har äntligen efter 1 veckas fördröjning fått alla mina räkningar betalda, SKÖNT

cilie och andreas tittade inom en sväng , de hade vart på bio. babbalde lite sen far de hem LOVE

nyduschad och ska lägga mig i sängen å fortsätta med mina gossip girl .

hittat 2 låtar på min mobil som är... gick och blev ledsen/frustrerad/arg men framförallt ledsen , låtarna stämmer in så bra . men ja som sagt jag kan inte få tillbaka dig , så man måste bara vara stark.

sov gott på E r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0