nattliga hændelser

glømt berætta massa som hænder på nætterna :P

hæromdagen vaknade jag av att jag gap flabbade! haha kunde inte sluta heller. minns att de var något med melina och någon kille men minns inte varfør de var så roligt.. haha

Angelica berættade att hon ahde vaknat en antt . åh så mjukt de var klæmt lite extra sedan øppnat øgonen och då inser hon att hon ligger och klæmmer mig på tuttarna!! HAHA

Inatt så ligger angelica bokstavligen talat på mig, kurar in huvudet i mig, tar min hand så jag håller om henne. jag vaknar och omedvetet så slænger jag benet øver henne och somnar om.. HAHA fyfan jag tror nån/båda kan behøva sig ett ordenligt nyp HAHA kanske? høhøh

eller ja angelica iallafall . vi får hoppas nu på kreta resan att hon hittar sig en snygging som tar henne med charm, før nu ska ni høra bruden ær kræsen ;)


Kommentarer
Postat av: angelica

det är ju dig jag vill ha, har du inte förstått det än?

2011-09-01 @ 23:09:43
Postat av: Frida

åhh søt du e ;)

2011-09-02 @ 16:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0