min fina australienare!

snackat med Nathan idag på facebook. du fina australienare!! som jag sa kim nær jag først træffade honom ,

Honom ska jag gifta mig med !!! tihi..

ska ju førhoppningsvis træffa honom nær jag drar till thailand, han får se till att vara dær samtidigt!, men iallafall, tænk så e de inte detsamma.. allt var bara en drøm . men men de tåls att tænkas på , vem vet han kanske e min film :P tihi.. jaja

idag ska angelica till Brita att hon ska också dra till thailand, hon blev precis som vi tænkte. NEEJ .

men så e det, nu e mna i bilgaten och bara invæntar klockan ska bli halv 6 , fredag idag, jag har en dejt med soffan + gossip girl, ska lana de tills de e færdigt..:P så ingen frida på byn ikvæll ska gømma mig inne hela helgen !! ladda batterierna før måndag, något særskilt som hænde rpå måndag !? nej då vill bara før en gång skull vara pigg och utvilad, till skillnad från alla andra helgers bravader.. suck suck:P

idag var bouppteckings møtet. hemma i halmstad. milla ska ringa sen ikvæll.. hoppas allt har gått bra !

så dags før att børja jobba puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0