lyckorus!!

snakkade med mamma i telefonen innan idag , hon sa de att när jag kommer hem så får jag bo i morfars lägenhet!! LYCKA!! den är så fin ligger perfekt, i centrum. och ja jag får bo själv!! efter att ha bott ca 1 år med en jävla massa folk så ska jag få bo själv:D wiiiiiiiiiiiiiiiie!! bosse sa till mamma att säg de nu ,tänk så blir hon arg vadå arg!?!?! jag e ÖVERLYCKLIG!!

sen sa hon också att det är min lösning när jag kommer hem ifrån thailand att då bor jag där:) nice värre!!!:) min "egna" lägenhet:) nice nice, kan inte sluta säga ordet nice:P hahahah

jag och angelica har idag storstädat toan! , jag har legat på alla 4 och skrubbat hela duschen så FIN den är nu !!! dammsugit alla de övriga rummen så ja nu har vi gjort vårat, och de e utan Ginas jävla städschema!!! suck suck.

vilken människa,, men men 2 månader kvar sen flyttar vi ! spelat lite sims idag , haft världens jävla godis sug , så de var rätt ner till rimi och nu har jag nästan klämt en 200 g choklad kaka!!:)

nu sitter alla i soffan och alla ska ydligen kolla teve  angelica och jag tänkte kolla film men ja de blir nog inte så lätt nu för nu e de alla mot oss , så ja den sket sej..... angelica mummar också choklad och ja de blir nog ingen film haahhahahaha vi får tröstta istället:P vi har fan itne gjort annat på hela dagen än ätit, vi gjorde varma koppen soppa , sen gjorde jag wok och nu massa godis heheh men men sån e de ibland. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0