just de!

Har inte ringt kim på hela veckan tycker fan att han lika väl kan ringa, och ja idag hände de, han ringde, ville träffas och frågade om han fick följa mig till jobbet) de e sånna småsaker man bli glad för! så ja pratade lie , han följde mej till jobbet, sen sa vi hej då..kort stund men väldans trevligt!!
hemma nu har precis ätit spagetti å köttfärssås, hade världens jävla besluts ångestva fan jag skullelaga , så de blev ngt lätt!, nu ska jag göra mina dagliga sittups och sen ska jag somna tidigt!, trött å seg i hela kroppen. i mon jobbar jag bara 9-13 resten av dagen ledig :D AWSOME!!!!!
i mon ska jag hitta de övriga personerna som vi inte har skickat tackkort till för begravningen, l´ägga upp ny bild på mammas facebook, som du tjatar! :P heheh
nu hänger angelica över mig för jag lånar hennes data så natti på er alli
i mon e de bara 1 vecka till kim och malin kommer:!!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0