jag är nu officiellt KUNG!

hör på den du angelica måste göra ett test för att få jobb inom barnhage, han klagat hela eftermiddagen efter att ha gjort detta provet ett X antal gånger, hur jävla svårt det är, man måste få 75% och hon får bara 71% som max,
ohh herre gud jag klarar inte de! - frida du måste hjälpa mig sen när vi kommer hem!!

Frida (jag) sätter mig vid datan, orkar inte  läsa egenom allt som man SKA läsa egenom utan tänker jag testar bara för att se hur de ser utm jag menar barnehage frågor hur svårt kan de egentligen vara :P

klickar slutför PANG 86% !!!!!!!!!!!! WHOS THE KING!!!

höhö

så jag stolt som en höna ska jag nu sova med ett leende på läpparna :)

sov gott på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0