guest service + angelicas hemkomst

SLappe dag. fick nattligt sællskap av kim han kom inatt eller ja morse kan man væl sæga hade køpt emd sig familje pizza :P hahah vilken stil 04.00 på morgonen kommer han med pizza p cola :) lite søtt faktiskt haah.

legat i sængen hela dagen innan jobb å kollat gossip girl å bara tagit de lugnt. åt goa mackor emd salami som jag køpte igår . mums så jag å kim har luktat gott idag.. drog in till stan hann med en kaffe å cigg innan de var dags før mig å bege mig till jobbet.

Guest servide idga å de kænns bra,. men shiit vad man glømmer man sitter ju aldrig hær længre. så fan man får brain freezze!! men men . dagen e snart slut. :P hehe
Idag kommer angelica hem *! ska se om hon e hungrig å førsøka få med henne till att æta pizzza! såå sugen på pizza. och ja som sagt de nya livet børjar ju i mon ! Måndagar som alltid.. ahha nytt lic nya møjligheter alla på denna jævla måndagen !!! 
suck suck men ja nu jævlar . thailand blir ju av då satsar vi på den bikini sæsongen :D LOOOOOVE 

ses snart BABY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0