GOOOOD morgon OSLO!

tjollahopp, nu e mna på jobb, i morse krævdes de en trippel dos kaffe før att hålla mig någorlunda vaken! skønt! somnade inte på bussen så jag ær någorlunda pigg nu.. nu æter gubbarna mat, och jag pillar runt lite på datan, kollade precis jobb på temp team , fanns ingenting i nærheten av oslo, så jag slipepr pendla så jævla långt.. bara massa "professionella" jobb, med krav på en jævla massa utbildning :P men men ,de dyker væl upp något:)

en kantine inne i stan had eju itne suttit fel ! men men

idag ær det tisdag, tog en shake till frukost. med mjølk istællet før vatten -! fan så mycket godare! + att då jag får i mig lite mjølk , tycker ju inte om de , så nu tar jag 2 flugor i en smæll :D Nice

Lycka till angelica! idag har hon intervju med barnehage!! *spark i rumpan*

ja nu ska jag fortsætta jobba lite tænkte jag men vi snakkes!!!

Kommentarer
Postat av: Cilie

www.personalhuset.no



de fikser benamming til iss sine kantiner, de har mesteparten av kantine driften i oslo, du kan også prøve eurest ;)

2011-09-28 @ 16:04:32
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad du e underbar!!!

2011-09-28 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0