Gitarr + sång på cafe! (fredags som inte blev publicerat)+ lördag

det ær nog planen ikvæll , eilen bjød mej mej ut till bjølsen , till ett cafe. hennes væninna ska spela gitarr och sjunhga lite , så de kan bli vældans trevligt! precis en sån kvæll jag vill ha ! MYSPYS!!! :)

nu e man som sagt på jobb efter en snabb power napp i soffan :) såå skønt !! ville faktiskt ha en liten dejt i soffan men men
sång och gitarr på cafeet var jätte mysigt! , jag angelica och eilen åkte först hem till oss å lagade god mat. sen ut .. myspys!!!! när vi väl skulle ta bussen hem så kom vi fram till t-banan då hade den slutat gå..SUCK så ja tog ca 1 timme å 20 minuter he för vi fick åka hela vägen till stan å sen till majorstuen hahah , kom hem köptecola och somnade som en stock :)
Lördag - började jobba 12.00 idag , så mycket på jobbet idag , telefonen har ringt NOnstop! herre gud vilket folk de finns.. men de har gått bra.
ikväll nu ar vi kollat på film , ätit alldeles för mycket och köpt hem alldeles för mycket skit,
munkar, chips,nötter, mackor, salami,choklad, bilar, dumle, och ja fan vad vi har ätit
matkoman har helt å hållet tagit över min kropp, så jag ska nog sova nu väldigt snart!.... kollade på 10 things i hate about you! sååå bra!!
natti folket
VIKTIGAST IDAG GRATTIS KRILLE SOM FYLLER 31 ÅR IDAG !!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2011-10-01 @ 23:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0