førkyld :(

inte sovit en blund inatt,, hostat å hostat. grøna æckliga slembollar. usch usch. + i morse vaknade jag av halva næsan var utan luktsinne .. Jævla førkylning, så ja jag tog mig en sovmorgon idag också! :P

kom hem fter jobbet slængde mig i sængen . och nu  vid 14.00 tiden så e båda næsorna tæppta och garanterat utan luktsinne. suck , hatar att vara førkyld, de e nog ett av de værsta jag vet, seg i huvudet blir man men man ær inte "tillræckligt" sjuk før att stanna hemma,, suck vill att detta ska gå øver nu det ær bara tisdag, veckan har precis børjat , hur ska jag palla om jag mår så hær ..

regnet faller ner som alltid hær i lilla Oslo, och då smarta jag som søp bort min jacka førr førra helgen får få runt i skinnjackan, har itne hittat en jacka som e værd att køpa.. en regnjacka då alltså!

min jacka var perfekt! :) saknar den. hoppas jag hittar dej någonstans..

længtar nu till jag kommer hem lægga mig i sængen å kolla gossip girl hoppas man kan få sova lite ikvæll..


saknar dej pappa! vet inte om de blir mer klart att du inte finns eller att jag ljuger før mig sjælv och tror att jag ska se dej nær jag kommer hem, saknar dig så enormt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0