FREDAG HELA DAGEN!!

Fint væder idag också . Ær typ rekord denna veckan på fint væder!!! :) så idag en riktigt lång kaffe nere vid nationaltheatre typ soligt och hærligt! Sandra kom dit & anna, sanne å dennis!!
mys pys
kollade lite affærer men sen drog jag å angelica på jobb, såg en lyxhora tror jag:)
haha vi har så roligt med våra prostituerade hær i Oslo, vet itne om jag sagt de men hæromdagen så såg jag min førsta Prostituerade som faktiskt blev køpt!!:) haha that made my day :P lite størd man ja hahah...

ikvell kanske vi ska ut och æta en liten matbit, faktiskt angelicas ide!! den du! kanske kan få i henne en øl eller två med:P høhøh

båten e idag førsinkad men de går fin fint !, ingen brådska klockan ær itne mye ennå så de så!!

GLeder meh så till i morgen!! træffa cilie och spise lunch :D CANT WAIT!!! LOVE LOVE LOVE

idag har vi fått sålt bilen. den kopparoranga! så skønt , 1 væck resten kvar, men visst fan ær jag optimistisk!! :) så de kænns jætte skønt..

saknar dej så mycket pappa. saknar precis allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0