first day of my life!

Ja de kan man verkligen säga, att flytta till norge är och kommer nog vara de bästa jag någonsin gjort!, fått tummen ur å börja leva mina drömmar, alla ställen jag vill resa till, ja precis allt! . början på resten av livet!!! längtar till thailand!. jobbat idag . snakkat med min chef fick förlängt i 2 veckor till + att hon höjde min lön med 10 kr timmen !!!!:D AWSOME!! så ja ajg ska stå ut i 2 veckor till ,

sen ska jag försöka hitta ett jobb närmre byn.. slippa allt jävla pendlande! blir ju helt slut på morgorna!. suck suck . att få sova ut, gud hade kunnat gäöra vad som helst för att få lilgga kvar jämte angelica!! men men .. sån e det!

ligger i sängen och myser och ska försöka somna tidigt, ,
först lite jobb kollande, sen så e de natti på er!!

älskar er och saknar er enormt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0