en funderare

Funderaren Frida har idag vart igång.. inget särskilt men ja varför inte skriva om de:P

detta är jag i nuläget

bor i Oslo
22 år gammal
jobbar på stena line
jobbar på matsal
jobbar 50 timmar i veckan
sover ca 47 timmar i veckan
bor i kollektiv
9 veckor och 2 dagar sen jag åkte hem till sverige
9 veckor och 2 dagar sen jag miste dig
5 dagar sen jag träffade cilie
4 dagar sen jag träffade angelica
ca 4 veckor sen jag såg er alla hemma som jag älskar
Längtar hem
Längtar inte hem
kollar gossip girl ca 4 timmar om dagen (minst)

massa tidpunkter, massa onödiga tidpunkter , massa tidpunkter man inte vill ha , massa minnen ,

ja de var väl de jag har tänkt på idag :P
suck suck om ni bara visste allt som for genom mitt huvud..

snackade med malin innan :) älskade malin! hon har klippt sig !! kort sa hon ! kortare än mig :) tror de blev as fint!!

hemma nu å bablat skit emd pärla å Gina , nu sitter jag i sängen och ska fortsätta mitt kollande på gossip girl. kan itne slita mig från en serie när jag väl börjat. ska dock kolla snabbt bland mina bilder om ajg hittar en på mamma , hon tjatar om att hon vill ha en ny visnings bild på facebook :P hehe så jag får väl göar de så blir hon glad :)
men iallafall natti på er allisamman.. Älska

Kommentarer
Postat av: Cilie

men sjuklingen min jeg gleder meg til å sove i morgen for når jeg våkner opp er det den dagen vi skal spise sammen og se film og kose oss masse masse sammen, sjokoladepudding med MASSE vanilje saus, chips, sussi!!! gött!!! i love you, you know that right?! <3

2011-09-07 @ 21:58:08
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

:) me to!! inte långt kvar nu !!

ja en massa mat å massa film :) CANT WAIT!!

i know love you right back !!!!!

2011-09-08 @ 00:52:36
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0