Cilie + Frida

jobbe dag jobbe dag, like always. räknar dagarna tills malin & kim kommer hit! längtar sååå!!

träffade Cilie efter jobb, gick och åt snackade en massa , drog sedan till majorstuen, skulle överraska angelica , hon skulle iväg vid 15.00 och fixa naglarna så vi tänkte säga hej. vi kom perfekt av från t-banan så såg vi henne, "slängde" oss ner till en bil och gömde oss, väntade till hon hade gått lite sen sprang vi fram nöp henne i röven & ja hennes blick var obetalbar!! Muhahah så jag å cilie har varit fröknarna bus idag :P tihi

gick sedan hem till mig, betalade en räkning som jag helt glömt bort, + fått hem mina sjukintyg papper, självklart har jag glömt skriva under på ett papper så ja i mon sender vi iväg dem igen.. suck suck dessa jävla papper!!

hemma nu . så jävla trött så jag ligger redan i sängen och myser mig..
fredag i mon - fasiken vad veckan susat förbi. lördag = SOVMORGON!!!! gleder meg sååååå!!!

natti ni alla fina

btw i mon blir de dejt med Sandra!!:) pössss

Kommentarer
Postat av: Cilie

gleder meg til å se deg på lørdag igjen!! :) love <3

2011-09-15 @ 22:15:28
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

Jeg åååå!!!!

2011-09-16 @ 13:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0