Cilie & Angelica & Frida

cilie kom hem till oss vid 12 tiden- gjorde oss kalra sen drog vi ner på stan skulle hitta de perfekta lunchstællet.. och ja tro mej de e SUPER svårt hær i Oslo! de æter inte lunch på samma sætt som vi gør. utan de e middagar som gæller hær!  vi gick hela bogstadsveien , emn vi slutade tillslut på Karl-johan och satte oss på Egon ! så jævla gott! åt kylling salat, å pomfri:D mumsfillibabba :D:D:

ja och sen shopapde vi.. jag som inte klarar av att gå i affærer.. :S :P køpte en jætte fin pæls væst:) en svart cardigan , svart skjorta :D och jag e super nøjd!! :) men nu blir de tilla tt gømma kortet, antingen ska cilie eller angelica ta de och gømma de ifrån mig. annars ruinerar jag mej sjælv:P och de går ju inte!
kollar resor till thailand hela tiden hittar før 7180:- !!från den 28 december till 9 mars! SUPER BILLIGT!!!

LÆNGTAR SÅÅÅÅÅ!!!

jobbetajm nu, ikvæll kanske vi ska dra och spela lite biljard och ta en øl. så de blir nog mysigt! och i morgon ja FAN VAD JAG SKA SOVA!! har många timmar att ta igen kænns de som , var så trøtt i morse visste fan iten vart jag ahde røven . nær jag vaknade, pratade med emma i telefon hon ringde och væckte mig , men kan knappt minnas vad vi pratade om , ngt om motorcyklarna tror jag. får ringa sen å fråga så de itne var ngt jag skulle gøra som jag nu har glømt!:)  ÆLskar dej å saknar!

men well well detta var min innehålsfulla dag  så puss å hej leverpastej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0