BLaBla

tjoho på er galna mænniskor. allt bra idag ? med mej e de faktiskt rætt så bra , førutoma t tja gnu har børjat bli hungrig,, men ikvæll blir de soppa :D muma och knæckebrød :) MUMS høhøh
orkade inte skriva igår var helt slut, kim kom hem till mig vi lagade mat, potatis gratæng :) AHHH så gott!! bara babblade sen stack han hem vid typ 00.30 , så lilla frida gick då å la sig på direkten .. slut i bollen Jo tack !

drømde mardrømm igen .. usch och angelica hade inte ens lagt sig i sængen ennå så jag væntade på henne , sen Æntligen somnade jag om .. usch usch , vad e de før fel på mej nu då 2 :gången och jag som aldrig drømmer mardrømmar..:S
vill før fan bara sova..

en dag kanske ..

nu e man på jobb, lugnt å stilla , emn længtar hem vill till sængen och bara mysa ner mej..

saknar er dær hemma.. SNART KOMMER MALIN HIT!!!!!! :):):)::

Kommentarer
Postat av: Cilie

frida min, drømmer du også dumme drømmen om dagen:( skype i kveld lr? <3 love you babegirl!!

2011-09-22 @ 19:49:20
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

uscha ja:( ... skype å du jag akkurat nåååå loveilove <3

2011-09-22 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0