biljard kvæll!

igår gick ci ut å spelade biljard. var først bara jag å Fredrik men jag slet av angelica klæderna och tivngade med henne :) roligt!! riktigt kul att spela biljard, var ju inte igår!! spelade och spelade så nu kanske man e lite duktig:P tror itne de men iallafall :) kænde mig duktig, men sen døk kim upp och visade hur man gjorde haha kænde mig lite kass efter de:P men men jag hade stil iallafall :)
hade på min NYA fina underbara pæls væst igår!! Its to die for!!! mjuk , fin ja helt underbar e den !!!

vid ett -tiden så ville vi dra, nu var de nog med biljard. Angelica och fredrik gick hem , jag och kim gick till kæra rett in bar !!
helt døtt nær vi kom dit , bara 1 person och han såg nådigt deprimerad ut.. satt och drack i sin esamhet. vi tog oss ett par øl och satt å snackade, gick sedan hem till føreningen , till kim då , snackade med tommy och bara hade de trevligt!

nu e det en ny dag och jag sitter på jobbet. hade velat ligga i sængen hela dagen , varma och skøna sængen. men nej då upp å få kaffe så man kan bli lite mænniska. messade angelica så hon tar med sig mascara till jobbet anars spelar de ingen roll hur mycket kaffe jag får i mig :P så ja som sagt sitter nu på jobbet med amscara på mig och invæntar slutet på denna dagen.. ska bara hem och æta en massa :D
IMORGON ær de kick off!! då br de av till Sverige !! vi vet ingenting førutom de så de e n BIG SURPRISE!!! :)

men men ha de gottt folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0