ännu mera kooos i soffan

ligger / sitter åslappar i soffan, haft besluts ångest hela kvällen om jag ska ut eller inte , jaja jag vet ska hålla mig , mwn fan de e svårt, e ju faktiskt bara lördag en gång i veckan, men ut blir de inte e hemma och är duktig:) snakkar med stian på facebook, haha skrattar så jag dör, kandido my new roomie must think im crazy !!:P höhöh
angelica är ute med sin pappa , vart å ätit, så jag sitter med hennes data m så skönt slippa ha min cp data som lever sitt egna liv, stänger av sig när den blir trött, sur när den vart på för länge  ja den har verkligen ett helt eget liv ! ett människo liv! suck suck
partysvensk? nej da jag säger ju de livsnjutare!!!:)

emma ringde innan, hon ba  - irene körde förbi pappas hus och de lyste på övervåningen, ... ska jag åka ut å kolla?? de lös inte när de körde förbi första gången men på vägen hem lyste de.
ringde marita så hon körde dit och kollade , och visst fan lös övervåningen,, ,, pappa som jävlas, men som jag sa till emma , varför skulle han vilja sitta i mörkret hela tiden! , klart man måste tända lampan!,
ända som jag tänkte på sen , var så långt undan du var ifrån mig, hoppas du sitter jämte mig nu och kollar på gossip girl med meg!! kan höra dina ord, usch vad e de för skit du kollar på ! saknar dej pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0