After work med Angelica å Eilen

äntligen var vi färdiga på jobb, då gick ja angelica  å eilen till en indisk resturang vid jernbanetorget, såå god mat!!och en stor god indisk öl till de! åt kylling med spenat vitlök något.å sååå gott!!
ölen var itne heller fel! tjötade ett bra tag, och nu precis hemkommen så trött e jag!känner verkligen att all sömn har hunnit ikapp mig. så ja jag ska nog fan lägga mig i sängen nu,, skulle egentligen träffa kim efter han slutat på jobbet men shiit pallar inte.fårringa sen åbeklaga migå träffa honom i mon istället:D
nu har vi fåtten ny rumskompis,kondirio heter han, eller ja ngt sånt,fan vad dålig på namn jag e!!!
men sussagott, loveilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0