satellit nere!

idag på jobbet gick satteliten nere på båten , och nu kunde man bara använda kontanter! suck detta innebär att inga kort visa eller mastercard kunde användas!!! suck så nu har vi printat ut en massa värde checkar för massssa pengar! suck suck verkligen full rulle på jobbet , inte en enda lugn stund.
men de är skönt ändå. har verkligen fått en full helg med diverse problem så de känns lite skönt med min framtida position med avgångsansvarligs pass:) Så ja nu har man fått lite skinn på näsan... :)

idag kom Johanna och Mimmi hit till Oslo , de flyttade in i huset jämte , bägge två blev helt förstörda , för lägenheten var som ett kaos område!!  jörn kom hit de pratade och bla bla bla bla bla

Men nu iallafall så ska de bo där tills jag och Angelica flyttar ut  , så ja fortsatt mycket bättre än Svenska föreningen ! :) johanna & mimmi  de kommer att bli bra !!!:)

nu sitter vi i soffan , kollade på film , och nu kom perla hem + gina in i vardagsrummet.. herregud! massa bråk i vardagsrummet . håller med bägge håller inte med någon .. så just nu så är jag väldigt tyst , tänker verkligen inte lägga mig i detta , , ,

men i vartfall , natta på er kanske en uppdatering på om de blir fight senare ikväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0