nu kommer höst depressionen sakta men säkert..

ja usch , lägenheten är kall, det är kallt när man går ut å röker, stick ut en hand från täcket och ja gissa vad DETÄR KALLT!!
villinte ens hoppa in i duschen varmt ett tag en sen måste man ju t , för att torka sig, brrrr. , har nu duschat, tagit påmig en ansiktsmask, smörjt in mig, smörjt in hår topparna med ett bra serum , lite små finess saker:)
bara legat hemma och degat hela dagen är helt slut i kroppen , hoppas att de är efter helgens bravader och itne något virus som försöker hitta in i min kropp..
idga lagade jag kokekorv å potatis till mig å angelica, SÅ JÄVLA GOTT!!!!
77 dagar 23 timmar och 22 minuter tills vi åker till thailand!! LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!
fasar för dagen jag går upp och de ligger snö på marken uscha uscha..

Idag har det varit begravning för Vladimir Hedberg - Vilalugnt - du ärsaknad av många!!
tänkt påer alla hela dagen idag, ni finns i mina tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0