nu har stjærnorna læmnat Oslo!

vilken kanon helg jag haft! , mina ælskade flickor malin & kim har varit hær!! i fredags åt vi god mat, stek hasselback potatis , massa sås. sedan blev de på med klæder sminket på , och ja skønheterna gav sig ut på stan !! , visade dom mitt rett in bar :P haha ett stælle alla msåte se, ølen kom fram , sedan tequilan .. brrrr

jævla tequila nu minns jag/vi varfør vi inte dricker de. , drog sedan till Fridays!! awsome! , træffade en massa roligt folk ! var væl hemma vid 04.30 eller ngt sånt, somnade som en stock , efter att då frida haft en naken show i hallen.. - Frida brukar du springa naken ?
- ÆHHSCC jag ær i mitt eget hem, :P så typiskt mig, tacka gud før ingen kom upp :P hahah

vaknade mådde godkænt, ack så fel. sprang till toan och ja dær var max fyllemat bortkastat:P men upp i vilket fall som helst , visa runt i stan , kim var alldeles før bakis så hon stanande hemma och spydde hela dagen istællet.. :P vi drog upp till holmenkollen, hela vægen upp!! + fick betala 100 NOK før att åka i en jævla hiss, snakka om att tjæna pengar på allt:P
sen in till stan gick ner før karl johan, køpte min present till krillan :) en rba dag  och æntligen mådde ajg bættre , efter att ha sprungit in på toan upp på skid museet:P suck suck.. men fan vad kul ..

gick till jobbet en snabbis visade malin var jag jobbade, sen drog vi hem, men inte innan vi gick in och tømde RIMI. chips munkar, choklad, cola fiskpinnar, potatis, ÅÅHH så gott!!!!!

KVÆLLEN kom och jag å malin gick och tog en powernap ;) gick upp vid 22.40.. satte på oss klæder och de ville ha vin ,, usch :P inte på humør , men fan vad mysigt vi hade de.. massa snack lite vin på de , sminket på sen gick vi hela vægen till stan, var inne i stan ca 02.45 :P ahha skulle sætta oss och ta ett glas, då kommer malin på att hon glømt sitt pass hemma.. HAHAH , så vi gick ner till aker brygge satte oss tog ett bloss, sen gick vi mot en taxi och åkte hem :)

søndagen ær hær, lagade mat till frukost :) dom packade, sen gick vi .. slæppte av de in på bussen.. usch . saknar er redan . undrar hur lång tid de tar innan de blir tomt...

vi ses snart mina ælsklingar !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0