Nu har danne åkt hem!

Helgen har varit fartfylld, eller ja itne lugn iallfall. men itne överdriven.. men jag känner i huvudet och speciellt i plånboken att man har haft 2 dyra helger.. har nu 24 kr på kortet, bara 10 dar kvar till lön:P höhöh LYCKA TILL FRIDA!! men men , har mat hemma iallafall :) !

helgen har varit jätte bra danne kom ju i fredags, blev sån att vi var hemma i fredags klockan blev så mycket , så vi skit i att dra ut satt hemma och drack gick sen och köpte natta mat i allafall :) jävla dyrt! men sån e de här i Oslo ..

danne däckade i soffan , slängde på han en filt och kröp sedan ner hos angelica. lördag morgon - gick in till stan , shoppade lite , danne hittade en JÄTTE snygg tröja ( tjocktröja ) as fin , jag köpte 2 linnen , ( till thailand ) Awsome!

nu bar de av på jobb, danne blev inskriven i datan och fick ett visitor kort, ute i bilgaten hade jag upplärningen med våran nyaste kollega pernilla:)

efter jobbet hade slutat så sa brita till danne att - hör av dej när du kommer till oslo för att bo så fixar jag jobb åt dig här :) så ja jobb fixat och klart:P ihihi

stack hem drack öl å vin , drog sedan ut å spelade biljard, fredrik å candido följde också med , Gina kom sedan med en vänninna , och vi alla drog sedan till Tgi Fridays! , roligt som fan men saknade er mina flickor  MALIN MELINA KIM !  de e ju vi som äger dansgolvet:P:) tihi !! så ja inte mkt dans där , men de kanske var bra haha , blåmärkerna har ju äntligen försvunnit från min kropp sen kick offen :P HAHA visst så full var jag itne  , men man vet ju aldrig hahah

idag (söndag) gick jag , danne fredrik å candido å åt pizza:D fyfaen vad gott , längtat som ett svin på de åt upp allt förutom en liten ynka bit hihi  lite tjockis kanske haha , nu ahr jag precis ätit fiskeboller å potatis haha

angelica ligger hemma och är sjuk.. hoppas INTE på att de är halsfluss. för då vet man ju en som snart joinar henne i sängen.. suck suck..

DAGENS ROLIGA - Gina är du eldig i mon ? - Ja?! vadå? Frida säger Va bra då kan vi ligga !!

hha fyfan de kom ut så fel hahaha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar ha varit en mysig helg

2011-10-17 @ 08:58:31
Postat av: Frida

De har de varit!!!

2011-10-17 @ 12:37:17
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0