Mys hemma med angelica!

hemkommen från jobb, efter ännu en dag med lite stress , men jaja de går fint !!! :) lagade egna pommes i ugnen MUMS, med bacon å bea sås .. fyfan vad gott , behövde de dära fettet kände jag , min mage har skrikit efter snabb mat! så nu e hon mätt å belåten , har nästan krängt en 200 g choklad kaka också hehe

nu den senaste timmen har angelica vart en ÄNGEL som har hjälpt mig med bloggen så nu har jag Äntligen en header + ändrat på texter, lagt in texter och ja en massa annat skit..

använde lite info ifrån www.designadinblogg.se
annars GOOGLE är din bästa vän !

Tusen takk Angelica!!!
Nu är de snart sängen kanske , men lite mera ghost whisperer först!

Imorgon kommer johanna gunnarsson hit ! Flyttar hit rättare sagt, hon kommer till att bo i huset mitt över våran innegård , så vi kan nu stå och vinka till varandra från balkongen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0