Måndag

min första lediga måndag på hur länge som helst. låg i sängen till 12.30, såå underbart härligt. , killen som fixar internet har idag varit  här, så nu e alla glada ,att de kan komma in på facebook , de har vart lite abstinsens denna veckan

angelica fortfarande sjuk, jag gick ner till Rimi köpte henne coco Pops, mjölk och lite fler halstabletter. snyggast  i stan gick jag ner i blå mjukisbyxor,grön stor tröja + foppa tofflor :P + itne så fint hår hahahah

gina och jag ligger och kollar på ghost wisperer i soffan, varsitt töcka, och ingen får för sig att göra ngn nytta. köket ser ut som en bomb, men de tar vi senare..

får se när man inte orkar kolla mer på teven , så får de bli lite ordning här hemma. precis ätit glass , och känne rmeg smått sugen på precis allting!!!,

kollade kontot igår efter 2 slitsamma helger och ja 24:- !! RIKA frida:P fyfan men inte långt kvar till lön ,. och mat + cigg har jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0