lunch på akers på CILIE:)

idag låg jag i sængen till 12.00 in i duschen , angelica flætade mitt hår som den lilla flicka jag ær. Jætte gullig blev jag :)

tog trikken in till stan , smidigt tænkte vi så vi skulle slippa gå alls,, ja skit bra , trikken framfør hade problem så då stod vi stilla,. vi hoppade av och gick en stund , sen hoppadevi på en buss , jag frågade - går du till jernbanetorget? JA sæger han , och inte fan gjorde han de , fick hoppa av vid operan SUCK!! ajja vi kom fram till akers till slut :9

jag å cilie delade på en piza , angelica spiste salat, och så drack en MASSA cola!!! mums! drev runt ett tag sen så køpte vi oss en kaffe och satte oss som et tpar lodisar på tågstaionen och bara babblade skit :)

nu e man på jobb , længtar lite hem vill kooooooooosa hner mig i soffan och bara ha de gott :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0