igår var d e jobbigt.

ja , försökte få ner ngr ord i min dagbok. men de gick inte så bra. de känns verkligare på ngt sånt. igår var de 3 månader sen jag drog hem.. då allt faktiskt bara blev ren skit!...

så ja vet inte vad som skjedde igår de bara blev så jobbigt. men angelica du är en klippa!, vad skulle jag göra utan dig!! min fina vän Älskar att somna med deg jämte :D:D:D


igår pratade vi om allt så ja vi ska nog nu skriva ner allt vi ska göra ;) listan blir lång men fan så mycket bättre ananrs har man ju inte koll på ngt.. sä här ser de ut (ungefär) inget planglagt men i huvudet iallafall :)

- Thailand
- (jag) (motorcykel körkort)
- Norge (tjäna pengar)
- Volontär - (kenya)
- Norge (tjäna pengar)
- Usa ROAD TRIP

låter inte så dumt va :D
CANT WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du sa att du saknade mig. De du ska göra framåt det låter låter kanon även om din lilla mamma kommer att sakna dig enormt, men du gör rätt. Kran älskar dig av hela mitt hjärta. <3 <3 <3

2011-10-12 @ 21:26:44
Postat av: Anonym

Du sa att du längtade efter mig, då den elfte. Jag tänkte rätt i huvudet men skrev fel.Älskar dig

2011-10-13 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0