Høstlov i Oslo..

JA måndag igen , men nu tycker jag inte så illa om de , inte just denna vecka, før detta ær veckan då Malin & kim kommer till OSLO!!!:) på fredag ær de hær :) !!!!!!!!!!!! gleder meg sååååååååååååååååå

jobbat idag like always , varfør skulle idag avra annorlunda:P men hør å høpna eftersom det ær høstlov så jobbar jag æven på stena line, idag går båten !! sitter i bilgate, och tro rmig de ær INTE många bilar hær idag , så de e lite segt att bara sitta, facebook har før lite att snoka på .. .. får væl gå egenom varenda en , alltid hittar man ngt roligt:P

blir bara hem sen och mysa, ska se om jag kan flørta med angelica så jag kan se ett till avsnitt av Gossip girl! .,e ju så SPænnande nu ! , så jag blir tokig! ligger hemma i soffan och skriker:P haha

De SKA vara Blair & Chuck!!!! suck blir irriterad.. :P knas man akn bli av en jævla serie.. .

nu rullar båten in øver kajen. s¨snart ær dagen slut før idag också.

LOVELILOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0