god natt på er!!

sen kvällsmat idag ,men de var värt väntan! . hasselback potatis, fläskfile och creamy pepper sauce!! MUMS!
fyfan vad gott de var , de bästa var att angelica inte tyckte om creamy pepper saucen så jag gjorde en egen sås till henne å den tyckte hon om , så ja jag fick all såsen för mig själv heheh
rätt mkt på jobbet idag , nya tillbud under en period och då e de ju rätt bra att de som sitter innan boarding har koll på hurdan man gör de,, en ikke, så alla blev sendt tillbaka till oss på guest service!, jaja inga problem blev bara så mycket och irriterande kunder , :P hehe
nu tror jag att jag ska inta sängen och läggga mig tidigt för en gång skull. cilie kommer tidigt i mon ngn gång på förmiddagen DÅ BLIR DE FREDAGSMYS FAST väldigt tidigt då:Phhee
så ska flörta ner angelic ai sängen och ligga ysa å prata lite nu så natti på er
en ny dag i mon och en dag närmre lönen ! vilket jag å angelica verkligen vill ha!! jag har 24:- fortsatt på kontot och hon har kanske 200 :D wiiie vi e rika som fan :P hahaha
natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0