ghost whisperer!

fån kollar ghost whisperer, kan itne bestämma mig om jag vill kolla själv, för ja tycker de e läskigt eller om de e helt okej.. suck suck  , candido sitter iallafall jämte och kolalr på en annan film, så helt ensam e man ju inte.

lagade lax å pasta till middag idag , såå super gott, med chilisaus typ mumma! , cilie skrev om julmust på facebook så nu har jag gått och blivit tok sugen på julmust!!!! + jordnötsringar !!!! ahhh

sökte ett jobb idag, 30% receptionist, PERFEKT lite timmar men extra pengar. hade varit perfekt! ligger centralt vid stortinget också , SÅ JA HÅLL TUMMARNA!! sk aförsöka mig ne till adecco nu i dagarna också , se om ajg palar har ju faktiskt bara vart ledig 3 dagar:) så varför stressa. :P

längtar till thailand, längtar hem , ja längtar till lite allt möjligt!

men nu mera GW och sen sängen försöka vakna tidigt i  morgen .., loveilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0