fiskeboller!

massa fiskeboller mumma :D nu precis äntligen betalat mina räkningar :) fört över 200 kr till mamma och 500 kr till malin !! dessa jävla ciggaretterna.. suck blir så arg på mig själv för denna dåliga självdiciplin!!" ska man sluta de e frågan!?!?!!? suuuuuuuuuuuuuck

dålig karaktär! ja de e det de kallas!!! -- frida , frida , frida...
sitter nu i soffan och bara tar de lugnt, snakkat med malin i telefonen, och längtar snart ihjäl mig tills ni kommer! VILL HA FREDAG NU!!!

i morgon ska älskade Cilie operera foten.. Tänker på dig gumman

24 blir till 28 :) hur jävla awsome är inte de!! :)

Kommentarer
Postat av: Cilie

ååååh fiskeboller!!!! du må lage fiskeboller til meg en gang fridis, med masse saus til :O NAM!!! :) flinkis! <3

2011-10-05 @ 10:24:54
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

de ska jag!!!!! just pick a day!! :)

2011-10-05 @ 16:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0