...

Före



Efter






Älskade syster!

Ja jag vet , guuud vad svårt va! men ja om jag ska vara ärlig , VÄLDIGT!
kände att jag ikväll inte riktigt hade orken för att sitta i flera timmar och pilla med bilden så , så här blev den .
hittade lite nya funktioner idag så nu vet jag "lite" mer till nästa gång..
det svåraste egentligen tycker jag är att hitta rätt bild att börja pilla på..

har ju då sen länge inte haft en ordentlig kamera, så bilderna blir ju inte alltid så bra, jag vill ju ha en någorlunda bild att börja med så jag slipper fixa precis allt!!
men roligt är det då!
ska försöka fixa också så jag har photo shop på datan nu sitter jag på ett gratis progam som jag hitta på Google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0