bættre mænniska før var dag !

Ja nog børjar man bli en bættre mænniska .. hela veckan nu har en man suttit vid narvesen dær jag hoppar på bussen, han har jag køpt kaffe till och bjudit på cigg. idag nær jag åkte bussen var de en familj som inte hade kontanter till bussen , då tog jag upp de 30 kr jag hade løst i plånboken och skulle precis ge , men då hittade de en 100 lapp.. Tanken som ræknas..

precis innan jag kommer hem, så går de en man med en cigg i munnen , ser hr han desperat letar efter en tændare. snælla jag tar fram min och ger honom, - Tusen takk !

ja kænns vældigt bra att vara en så hær snæll mænniska:) ! , får se vad næsta goda gærning blir:) tihi

e på jobb nu och ikvæll ska vi laga tacos !!! MUKS så jævla sugen på de har vart de sen eilen åt de før typ 3-4 veckor sedan !! så nu jævlar!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0