avgångsansvarlig!

Idag gick jag på upplärning första dagen som avgångsansvarlig! SKIT KUL!!!

visst slutar om 2 månader men de blev en lite "akut" lösning, för en slutat. men visst för mig känns de bara skit roligt! mera ansvar mer att lära!!!:) så ja jätte roligt. men fan så nervös jag e :P ahha ingen annan att fråga, för nu e det jag som ska kunna ALLT! höhöh

men fan vad roligt ser fram emot det! som sagt började upplärnignen idag men shiiit vad de har varit mycket idag, mycket människor som inte alls hör på, och bara massa TULL så int eså mycket upplärning de har inte hunnits att g¨egenom allt sådant som man sk akunna somm avgångsansvarlig.. men men en dag i mon också , å då börjar jag 15.30. Så hoppas på en bättre dag i mon :)

hemma nu vi gjorde pasta sallad med räkor , blev riktigt gott , bortsett från att räkorna har nog varit frusna lite för länge så de var lite sega men men de gick fin fint :)

Angelica & jag har legat och myst i sängen och pratat om allt möjligt - de e väl roligt hur man kan vara med någon varje dag nästan 24 timmar om dygnet och fortsatt ha en MASSA att prata om ? hmm , får se om dagen kommer när vi tillslut är helt tysta..??

cilie var hos oss innan vi gick på jobb, hade med sig julebrus , och fan vad jag såg fram emot de JULMUST liksom , men ikke sa nikke, LÅNGT undan, smakade groggvirke.. FYFAN, äckligt äckligt.. och nu i stället så e jag skit sugen på julmust.. suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck !!!!!! höhöhö cilies FEL:P hihih

får beställa hem en julmust ifrån Sverige!!:P

Natta på er pusselipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0