Adecco , skattetaten hem söka jobb

jobbade ngra timmar extra idag, hjälpte brita med att sortera hittegods. och så körde vi allt till polisen.
fan med prylar folk glömmer på båten , de e ju ett under att de inte glömmer att hoppa av båten. herre min tid, det är mobil telefoner , ipod, mp3, briller , sol briller, plånböcker väskor, ja det är nästan precis som att gå in i en second hand butik så mycket grejer var de.. suck suck .. och ja jag sk anu vara ärlig FAN AVD DE KLIADE I FINGARNA PÅ MOBILERNA!!!!

gahh men sen e de ju de att man är en bra människa.. ibland blir jag trött på de , för annars nu hade man ju haft en ny telefon:P hehe men nej da min duger så fint så!

träffade sedan johanna , mimmi och klart angelica, så idag har jag vart på adecco fått mail adresser till olika kontakt personer inom kantine, butik och diverse lager..

följde med dem till skatteetaten., ( skattekontoret) , tog sin lilla tid.. suck suck  dessa eviga köer!

men sen stack vi hem , johanna å mimmi stack hem å åt jag å angelica satte oss i soffan , och pillade på varsin data. sedan kom johanna å mimmi , skrev in si gpå lite olika sidor på internet, jag sökte en massa jobb, så nu ikväll har jag sökt 7 jobb!! varav ett som ligger typ 3 minuter härifrån! de kan man ju alltid hoppas på!!

- jobbar på aftenposten , hon sa de att hon nog kunde fixa till mig, så men jag ska ge de denna veckan annars nästa vecka så ska jag nog ge det ett försök , för nu vill jag inte vara ledig mera!! tihihi

trötta är vi här hemma  så ikväll blir det nog tidig säng men ja natta på er !!


Johanna !:)


Mimmi!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0