snart helg idag alltså!

lax och spenat var på lunch menyn idag :)mumsmums!!

møtte upp -J- før att dra på jobb, tog t-banan ner till byn , hann med en kaffe och sedan kom bussen,

 precis vid akershusstranda, (1 hållplats innan jobb) så blev bussen stoppad av polisen. vi ba hallå?? kom igne vi ska till jobb,,

satt i ngr minuter sen sæger busschafføren att vi måste gå sista biten vi ba ? okej varfør?
jag har inget kørkort,, HAHAH skojjar han , aldrig varit med om liknande. stoppad av polis å bussen hade inte kørkort,, haha de hænder ju inte.. men men vi fick glatt gå sista vægen  , så ja lite stressigt blev det.

Glad jag idag, -J- skulle sitta i bilgate men hon frågade om jag ville de istællet ABSOLUT!!! så nu sitter jag hær och har MÅNGA BILAR!! mycket mer æn vanligt:) -LYCKA-!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0