skolk dag

jobbet ringde tidigt i morse och jag sa nej , - sa jag hade annat å göra:p
angelica ringde och sjukanmälde sig ::P

vilka soffpotatisar , så idag haer vi legat i soffan hela dagen.. angelica vann ätar tävlingen idag hon har ätit:
1 påse chips
frukost
lunch
middag
middag
7 klementiner
2 tallrikar kladdkaka
1 pris går till angelica!

och nu mår hon dåligt, jag mår också dåligt , fast tro de eller ej inte ätit lika mycket men fan itne långt undan.

lunch
middag
kakpaket
middag

slut på detta nu sittupsen ikväll var jobbiga, så blev inte så många , vill ju inte spy upp allt , då tar de fan aldrig slut ..

fredrik och jag gick iväg innan å tog en kaffe, gick en promenad å sedan hem igen , skönt väder ute. och de behövdes lite frisk luft i lungorna..

kollade lite rederiet, å sen föll jag åter tillbaka till Glee..

men nu soooova

Kommentarer
Postat av: Cilie

hahahahahahaha... dere to!!! <3 sötiser! :)

2011-11-22 @ 12:12:10
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

:P haha ja man lär väl bärsa rätt bra :P

2011-11-22 @ 12:39:32
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0