Onsdag!

Idag vaknade jag av att eilen ringde och væckte mej eller ja jag var lite vakne , ville bara inte gå upp ur sængen.. hon tyckte vi skulle ut och ta en lunch . och de kan man ju absolut inte takka nej till. så jag hoppade in i duschen . klar inom 15 minuter sen kom eilen och vi drog in till Byn, gick till de indiska stællet , vi åt før ett tag sen , dær de hade så himla god Tikimasala, och den jag åt makapali något sånt , (spenatgrej med kylling)

spatserade en liten svæng på stan men sen gick vi mot jobbet ,  bægge två var hær 15.00 , eilen børjar 15.30 men jag då!? som faktiskt børjar 17.15!! haha så jag har fixat lite , och aj vad ska man sæga,,

ni kanske tænker usch du har inget liv! - men vill ni veta en sak som jag inte tror jag kan poängtera før mycket.
Jag älskar faktiskt mitt jobb.

vissa dagar ær de svårt, de finns utmaningar hela tiden, jag älskar de jag jobbar med, !! ja de finns inte mkt negativt.. e ju dærfør lite sorligt nu att jag ska dra hærifrån till thailand.. men men Ill be back !!!
1 DAG RØKFRI!!!
ALLA NI SOM SÆGER HAHHA , DE KLARAR DU ALDRIG , NEJ MEN KOLLA NU DÅ OCH SE PÅ FAN !! HON HAR SLUTAT , SEN VISST ATT DET ÆR BARA KNAPPT 24 TIMMAR, MEN HAR JAG KLARAT DE SÅ HÆR "LÆNGE! SÅ JA NU JÆVLAR!!!!!!!

Whish me luck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0