lördag natt eller snart iallafall

mh har inte orkat skriva, faktiskt inte velat. idag har jag och johanna gått i ca 3 timmar runt i stan, kollat  lite affärer tagit en kaffe och myst , haft en jätte bra dag! nu ikväll kollade vi klart på ghost whisperer. så nu e det slutt!!.
myst och ätit alldeles för mycket. usch denna vecka + helg ätit som aldrig förr , mår riktigt dåligt. så ja nu får de fan vara slut på de ananrs kommer de väl sluta att jag inte kommer i mina kläderl suck suck behöver ju inte heller lägga till med världerns mage nu när man ska dra till thailand.. höhö

bilder ifrån våran båt tur kommer inom kort, kunde inte hitta p:s sladd så får se när hon dyker upp här hemma,. + så kommer de lite bilder från min å johannas promenad genom stan :D lite fina höstbilder å så:)

nu ligger jag i sängen, ont i magen, johanna har precis gått hem. så kanske ska somna tidigt idag för omväxlingsskull, började kolla lite på supernatural btw. men vette fan om jag ska fortsätta. tror jag hellre väntar på Glee blir lite mycket på samma gång med allt övernaturligt, de e en ny "demon" varje gång och egentligen ingen "ordentlig" story. så ja jag väntar nog på glee:P

saknar er där hemma! nu e de bara 4 veckor kvar sen är jag hemma !ses väldigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0