hemmafrun Frida

Tjollahopp, var på jobb i morse . 07.00 på H&M , dagen gick väldans snabbt för en gång skull. kom hem och satte mig i soffan degade. och bara hade de trevligt.  kaffe pch frulle till ghost whisperer och HELT ENSAM!!!

kollat runtpå alla möjliga diverse ting, allt från resor, utbildningar , bilder, facebook. och Mycket mer

nog med sittandet, röjde undan allas skit ifrån vardagsrummet, städat mitt/angelicas rum, plockat in alla mina kläder. dammsugit alla rum+ torkat golven. nu lagar jag mat angelica kommer snart hem , så nu sitter jag och drikker kaffe och bara väntar på henne +då att maten ska bli klar,, SNACKA OM HEMMAFRU.. :p

på menyn ikväll : smörstekt fisk, ris i dill/citron sås!

himla skön daghar de varit idag, ingen har varit hemma inte ens C som alltid e de, utan nej han gick ut innan nästan precis efter att han hade gått upp så ja JÄTTE SKÖNT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0