första passet som avgångsansvarlig då da!

Tisdag - gud denna dagen har varit seeeeeg. blev väck av min syster som ringde på telefonen i morse, usch hemskt å vakna till sånt oljud , speciellt alltid som då jag aldrig vet riktigt vart jag har röven..
så jag flyger upp ur sängen och inser då sedan att den ligger ju faktiskt jämte mig.. suck suck men VAKNA gjorde jag :P

Pratade litt om allt da, hon skulle ringa de om pappas gravsten och fråga hut de går för dom.. den har itne kommit ännu. den skulle ta ca 8 veckor och de har nu gått 9 veckor och ngn dag..m så får se om den hinner upp till helgen.

stack tidigt till jobbet, ville vara i extrem tid för idag var mitt första avgångsansvarlig vakt.

kort och bra  -  DE HAR GÅTT BRA MEN NERVÖST.BRITA HAR VARIT DÄR SÅ DE KÄNDES SKÖNT . MEN JA SOM SAGT DE HAR OCKSÅ VART EN VÄLDIGT LUGN DAG, INTE SKJETT NÅGONTING!!!!!! SÅ EN LUGN OCH FIN BÖRJAN , FÅR BARA SE HUR RESTEN AV VECKAN VETER SIG.....

Nu  hemma ligger och filosiferar i Fredriks rum, legat här inne sen jag kom hem efter jobb, mysigt med sällskap, eller bara veta att han sitter där, vi lyssnar på musik, lägger in ett ord imellanåt, de bästa är väl att vi inte behöver prata. inget krav, bara skönt att sitta och egentligen inte göra någonting.. en väldigt lättsam och skön kväll!


Lyssnade på dina låtar idag pappa. here for you- By your side.

minns knappt att jag satte på de, men säker på att de hände.

Saknar dig min fina !

Varför kan jag inte bara sluta tänka att jag ska ringa dig. varje dag glor jag på den jävla telefonen och tänker nu ska jag ta ett bloss jag ringer pappa och tjötar med honom.. de var alltid dig jag ringde ,, mamma har ju som sagt facebook och mer koll på internet. medans det var dig jag ringde .. jag vill ju bara höra din röst..


är det mycket begärt? ..




Btw
De nattliga händelserna inatt!!! angelica vaknar !-
A - Va fan!?!?!?
A - jag har fridas finger i min rump springa!!!!
F - (när angelica berättar) - VA???! HAHAHAHAH flabbar rumpan :P av sig

Kanske dags att börja sova i varsin säng? muhahahah

då är ju nästa fråga !? vad drömmde jag inatt?

Kommentarer
Postat av: Cilie

hahahahaah! dere to er ikke kloke! :D du får ta lill sengen der oppe snart frida for dette utvikler seg litt for fort syntes jeg :D og hvordan skal det går med dere i thailand!! :D søte er dere nå!:)

2011-11-02 @ 15:51:14
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahhaha i know ! helt galt! vi får nog ha egen sæng Ja:P høhøhøh gleder meg til helgen !!!

2011-11-02 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0