allt i ett nötskal

måndag - hade idag en intervju på adecco med en kille som tar hand om alla som vill jobba inom kantine.. intervjun var 13.00 , men vad gör lilla frida? jo hon försover sig! hur fan e de möjligt!?

vaknade 12.52 .. kom inte ens ihåg senast jag sov så länge.. suck suck, blev 20 minuter för sen, men de var lugnt.. men shiit vilken start på dagen..
har nu börjat streck kolla Vampire diaries!! så jävla bra!!

Tisdag - gick upp vid 09.00 åt gröt och knäckemacka, sedan bara VD , kan inte släppa det! så himla bra :P höhöh
var idag avgångsansvarlig, gick fin fint , vissa saker , men de går bra:)  var ngt jag ringde till B om men hon svarade inte men så löste jag de själv och FAN vad de kändes bra !!!

bara hemma sen ikväll, jag p angelica tagit de jävligt lugnt, soppa och en dusch sen varsin data och  bara lugn på rummet .. angelica sover sen några timmar, men jag finner ingen ro i kroppen, låg och snurrade hur länge som helst igår. så jag hoppas de blir bättre idag!!

Natta . saknar er där hemma ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0