3 dagen !!

ja ni som aldrig tror på de , look at me! ær inne på min tredje dag RØKFRI!
Visst ær det inte en evighet men det ær en evighet før mig!!. saknar det.. haha sjukt att tænka / säga så men ja de e ju så.. kænns tråkig toch tomt,, går inte att førklara, känns bara riktigt tråkigt,,  

-mamma har varit duktigt i 3 veckor nu! både hon och bosse! (stolta øver er)

angelica hon gav upp! , fattade jag de rætt så køpte hon till och med ett paket i dyra norge ! men men , du gør som du vill, bara skit tråkigt att hon gav upp så snabbt.. svårare før mig.. men asså de kænns ændå bra nu ,
de kænns lite som , jag har ju faktiskt klarat de nu i 3 dagar., då vill man ju inte bara ge upp! .. så ja nu jævlar !
jag ska klara detta JAG SKA VARA EN RØKFRI PERSON!!!!

Bara jag klarar detta , så kan jag ge cigaretterna en liten plats i mitt liv, de kan få vara med på fest! , før ja oavsett hur sjukt de æn låter så vill jag inte utesluta de ur mitt liv helt å hållet!!!!!

bara denna korta period så jag sedan inte behøver bli "kontrollerad" av de!!


ikvæll blir de mys med cilie , hon kommer direkt efter att vi slutat arbeta,, laga mat och mysa ner oss! få se vad de blir før mat. !!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag e stolt över dig också. kram

2011-11-04 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0