Vad har jag gjort idag..

Mötteangelica på stan tog mig en så underbart god hamburgare på mc Donald såå god! följde med henne till helsfyr för att lämna skattekort, sedan drog vi ut mot tåsen för snart var de dags för lägenhets visning. satte oss å tog en öl medans vi väntade.
lägenheten vad skitfin men dock alldeles för lite eftersom vi e 3 stycken, lite suck suck
så de blir inget med det, inom mig en snabbis så nu har jag bokat min biljett hem till köra halmstad!!
kommer den 19 maj 13.05 är jag framme:D
sedan till angelicas by del köpte thai mat stressade hem sedan ivägförvi ska gå på bio tänkte vi men ja här stressar man som ett svin och kommer fram så e det fullt !! suck vi som skulle se
fast and furious5!!! jahopp nit fick vi gick och köpte choklad nu nu gottar vi oss i soffan
fantastic four kommer på teven så de blir mys i soffan
trevlig fredags kväll!!:)

bilder på lägenheten kommer i dagarna  har itne sladd med mig hit:)
älskipelski er allisammnans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0