Underbara Torsdag

sitter på SF och filosiferar
sara e lite  varm och så snäll som andreas e hämtar han en iskall spann med vatten:)
Gick till angelicas jobb på Pascal och drack kaffe:)
Lille Oskar var också med men han var inte glad att vara med på bild
He was having a bad hair day!



vad ser jag utanför angelicas fönster??
någon som vill gissa!!=)
SAKNAR!!
Angelicas fina rum värt att visas upp !
Off to work!

lilleström jobbet ringde i morse, har fått jobb ute i illeström i mon och hela nästa vecka=)
men ja självklart går itne busskortet på de så då måste jag köpa ett kort för antingen 1500 för att jobba där i en vecka eller betala 120 kr per dag! ähhh okej!!!!
SUCK
kollade bussen dit istället och ja jippi de tar 2 timmar med buss till lilleström och tidigaste bussen går 06.15 så e framme 8.10 och skulle isåfall börja 07.30! så ja man kan väl säga att de SKET SIG RÄTT HÅRT!

Efter att ha avrit på trafikanten så stack jag hem fick islängt 2 maskiner tvätt , hade inte mycket tvätt men skönt att inte ha något alls!!

så plockar och fixar och känner mig riktigt duktig. lite seg i bollen e man idag , snart möta nagelica som ska till mitt jobb på intervju, sedan jobba sen sooova!=)

2:A pulver dagen - fortfarande lika äckligt fattar inte hur ni gör det! usch men ja e på god väg 2 dar inte illa pinkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0