Torsdag på mitt nya jobb:)

vaknade upp vid halv 9 och satte mig sakta men sækert upp, en lugn morgon, var tdigt ivæg till mitt tåg som skulle gå 10.10 satt dær i ca en halvtimme och væntade hahah alltid lika tidig att man aldrig lær sig :P

slapp betala konduktøren kom aldrig så dær sparade jag mina 30 kronor hihi Fott! jobbet var lætt att hitta strøømens sentrum! kom på jobbet satt å vænatde ltie på charlotte , nær hon kom visade hon mig hurdana rutinerna ær BUSENKELT!! høhø
vældigt lugn dag bara 5 barn på mina 4 timmar :P men faktiskt skønt med en mjukstart :)
slutade 16 rusade till tåget men fick øndå vænta till 16.28 suck kænns att man e ute i buschen tågen går inte lika ofta hahha, sprang från tåget ville komma med bussen till næsta jobbe tdi på stena sprang men missade den med en fotlængd . var precos på ænden så kørde den SUCK så fick springa till jobbet så från 16.56 till 17.10 hann jag komma till jobbet byta om till arbetsklæder, æta en pølse och logga på mig på datan :) fan vad jag ær bra!! 

i bilgaten nu jag å marlene. lugnt hær kæmpe greit!

tjollahopp hørs sen love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0