tisdagen som försvann

skrev ett logg inlägg AS LÅNGT ska jag säga men de orkar jag inte skriva om tar väldigt kortfattat vad som hände i oslo igår!
kom hem 09.00 från angelica
sov vidare till 14.00
jobbet temp team ringde så tors , fre, och tisdag ska jag jobba på barnpass(
lekhage där man lä'mnar barnen när föräldrarna vill shoppa ensamma)
åt kims goda macka som han tagit med från jobbet
stack till jobbet vid 17.00
träffade angelica kollade på en lägenhet
inget för oss , fanns inget vardagsrum bara ett så kallt "uppehålls" i köket ? ba okej !!
åkte hem tjötade med johan och tilda
glodde runt på datan
kollade legend of the seeker.
OCH DE VAR TISDAGEN:)

ONSDAG!!
idag vaknade jag vid 06.30 suck grannarna babblade på som klockan var 19 på kvällen snacka om morgon pigga , kunde knappt somna om, låg och glodde ett tag sen somnade jag äntligen om, gick upp strax efter 10 , kollade lite serier, hopp in i duschen sen stack jag till Angelicas jobb på pascal drack massa kaffe och kollad epå lite lägenheter, hem satt å tjötade med sanne, ringde på en massa lägenheter så vi var på en visning idag 19.30 AS FIN!!! VI VILL HA DEN!! 4900 var i månaden, DENNA

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=28638044

(kopiera:)

så nu får vi reda på söndag/måndag om vi får den isåfal inflytt 1 juli vilket är perfekt med tanke på att de e exakt utflyttnings datum för båda isåfall..:) Lovely
angelica och jag stack sedan hem drack lite te rökte å tjötade på gården, sedan stack angelica hem jag gick upp i köket och kollad epå coutye ugly hur de nu fan stavas.'p sjukt bra lägne sen jag såg den, nu på rummet å degar upp tidigt i mon :)
lycka mig till på de nya stället :)
natti folket!!!
ÄLSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0